Kontakta oss
Vanliga frågor.
I samband med att du genomför en order skickas det per automatik ut en orderbekräftelse från oss. Skulle det vara så att du ej mottager någon bekräftelse finns det flera saker som kan ha orsakat detta. Du kan t.ex. skrivit i fel e-postadress, din e-postleverantör tror vårt mail är spam och lägger det i din skräppostmapp. Skulle inget av ovanstående stämma kan du kontakta oss på kundservice@thefashionroom.se så hjälper vi dig och ser till att allt står rätt till.
Har du inte mottagit dina produkter på utsatt leveransdatum? Om du väntat på dina produkter längre än vad vår leveranstid säger (2-4 arbetsdagar, efter att din order är genomförd) skall du kontakta oss, ofta handlar det om att posten har drabbats av förseningar och därför kommer paket några dagar senare än beräknat, det kan också vara så att vi haft ett väldigt högt orderflöde, vilket resulterat i att paketet skickats något senare än beräknat. Det är mycket ovanligt, men ibland händer det att försändelser fastnar/kommer bort på vägen, det är därför viktigt att ni gör oss uppmärksamma på att era produkter är försenade så vi kan undersöka saken direkt med posten.
Om du mottagit en produkt från oss som är trasig skall du kontakta oss genom att skicka ett e-post där du bifogar bild på produkten och emballaget. Skicka även med ditt fullständiga namn och/eller ordernummer i mailet, så ser vi till att du ersätts. Ni når oss på: kundservice@thefashionroom.se
Skicka in din förfrågan.